emma: you change your mind like nothing

jag har tråkigttråkigt
tråkigttråkigt
tråkigttråkigttråkigt

men int kan jag väl komma mig för att göra nåt åt det. Jag får nästan skylla mig själv. Nästan.
Idag har jag varit på skolan följt av att busa med lina. Vi gjorde.... saker. Kan man säga. Typ.

I veckan händer det väl inte speciellt mycket, träning tisdag onsdag  torsdag. Onsdagens träning är då med division 2, för de ur mitt lag som kommit med på zon. Blir spännande attt se hur det går. not so great i think. Känns inte som att jag har tränat seriöst på minst 2 veckor (förutom zon). Annars är det skola hela veckan UTOM FREDAG, DÅ VI ÄR LEDIGA!!! Då ska jag i varje fall chilla med Lina, och vill du leka med oss är det bara att säga till. Vi är på desperat jakt efter new friends. Bara så ni vet. Old friends funkar också bra. I helgen har jag inte en aning om vad som händer, så vänta inte med att höra av er.
 
Men helgen därefter är det faktiskt dags för umeåcupen, vilket blir gulligt sött och myyycket kul. Hoppas bara att vi ialla fall vinner en match, för det känns tråkigt att fara hem från umeå och veta att man har skämt ut sig totalt. Men ska ändå bli råchill, en hel helg i umeå gratis + innebandy + just chillin' with ma m8s. what a faking lövli helg. PRRRRRRFECT.

pussss/emma

Kommentarer
Postat av: Gickiki

fredag<3

2009-03-23 @ 19:53:11
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback