emma: your shine dry my tears

som jag skrev i förra inlägget, är ialla fall jag & lina mycket trötta på vår header, och vi satte oss ned vid våra respektive datorer och gjorde en ny header var, helt utan bilder, för att vi just nu inte har några bra att ha där. Om vi byter kommer den bara bli tillfällig, då en header med bilder sannerligen är att föredra.
Tyvärrr verkar det itne som att jag kan spara linas på datorn, men jag kan lägga ut min ialla fall ;

 säg gärna vad ni tycker? Okej, jag vet att det absolut inte är en proheader, är den första jag gör + jag ahr inte photoshop. (Bortförklaringar okej) men lite roligare än den vi har nu ?

Jaja, var ialla fall nyss på träning och det gick typ ändå hyffsat, vi spelade mest & fick lite information om umecupen, men det ska jag berätta allt om i ett annat inlägg.

Säg i alla fall gärna vad ni tycker!

puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback