lina: breathe, just breathe

Hej!
jag är typ fortfarande trött sen dh(a) sovde typ 6timmar på 3 dagar tror jag,
 fast det var typ ändå ganska mkt för att vara där:)hah
Men det ägde iaf och vi kommer typ jobba där i höst med om dom vill ha oss där igen,
men det borde dom vilja för vi var ju så töta osvosv.HAh :]
Idag så ahr jag varit på skolan, hade biologiprov om typ hjärtat och blodet och det gick typ ändå ganska bra,
bättre än vad jag trodde iaf.
Efter skolan så gick ju jag och Liza (som hon redan skrivit) till ica och köpte godis(a)
vi är ganak tjoocka vi vet.
Jag fattar inte hur jag kunde glömma min cykel när vi gick hem fast det var typ för att vi skrattade så mkt:]
Nu måste jag iaf gå coh hämta den igen...
det är dryygt, kommer inte orka det är typ bara onödigt.
Efter jag har gjort det så ska jag typ plugga på matteprovet som jag har på fredag,som verkligen inte komemr gå nå bra.
Jag är inte precis nåpn som är så bra på matte precis(a) går i den  dåliga mattegruppen tillåme:}
Sen ska jag typ försöka sova tidigt, annars kommer jag vara lika död på skolan som jag varit hela den här vekan och det är inte så himla roligt.
På lunchen idag så träffade vi våran saknade DANA och vi bestämmde att vi ska slagga någonstans tsm i helgen :D
Det kommer bli kul som faaan! Har saknat henne skit mkt:*
Vi sa typ att vi skulle försöka sova tidigt för att vi är så trötta efter dh,
 men det kommer verkligen inte bli så,
Vi ommer nog vara uppe hela natten som vi brukar och vara lika trötta som den här veckan nästa vecka, sicken osis.
Men nu ska jag äta:) här är några bilder från dh och några andra randomsbider från någon annan gång;)
dh:]
liza och tim
OMG;O jag blir rädd..
liza
randoms
soeöt
soeöt


Pussss/lina


Kommentarer
Postat av: lizae

HAHAHA snäll bild där dom där banden är...

2009-03-11 @ 19:44:01
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback