Liza: Falling To Pieces

Om 13minuter är det Idag som jag far till Sthlm!
Har inte börjat packa, PUST, som förra gången när jag också skulle vara där en vecka. Blev dagen före den gången, och jag lovade mig själv att vara ute i bättre tid nästa gång MEN.

Nu har jag varit med resten av Careganget. Om jag inte träffar er imorrn så får ni ha en kram i tankarna!
Men ni kan jetejäärna följa mig på max<33<3<3<3 för det är sånt man saknar i 4 dagar :]
KOMMER I ALLA FALL SAKNA ER GULLISAR!!


Kommer i alla fall få shoppa<33<33<3<<3<33

The Script - Break Even < aaaaatjoo IIIIIIIIIINTE dålig låt förfan!!1
här är den IGEN.



puss. /L

Kommentarer
Postat av: anna

huhu vet itne :O det är dom som är PROOO

2009-03-02 @ 12:36:27
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback