liza: girls don's like boys?

Good Charlotte - Girls And Boys>


 Nu ska jag först ursäkta min inaktivitet carearna....<3

HEJSAN FAVVOLÄSARE :* (ta inte åt dig)

Igår var hela Brännanskolan på friluftsdag. Antingen promenad eller Bygdsiljum. (Kort info angående deh Brännanskolan Innnnnfo)
THE CAREGANG DROG ALLTSÅ TILL BYGDSILJUM

Det värsta var att jag såklart skulle åka snowboard..
Och som bara för att gör det hela mera intressant, så var det mer än ett år sen jag åkte senast. Vilket också var FÖRSTA GÅNGEN jag åkte.
Så Bygdsiljum innebar andra gången i mitt liv.

Tyckte jag klarade mig hyfsat, förutom att jag inte vågade åka i liften., :]
Eller jag vågade, men jag kunde inte. Dvs jag fick inte tag på liften ens när jag försökte.
Det bevisar bara hur "van" jag är vid liftar enligt Caretree(Olivia). Sant;*

Sen igår kväll var vi med några randoms,
som ironiskt nog bor i Bygdsiljum området. dOOOHh
Men eftersom Emma & Olivia skulle hem och packa så hann de inte vara sociala så länge med dom.
Medans jag och Lina var gulliga nog att följa randomsarna till bussen.
aaaa, jag kan ju dessutom säga där att jag hade en tjocktröja och legins på mig?
Så det var extremt snällt, inte för att jag frös MEN.

Det här är alltså tredje gången i veckan jag är hemma från skolan, värt NOT.
Dvs jag har inte varit inne på skolan sen i Fredags (Då vi var till Bygd igår)...
Bara jobbigt

Imorrn far då våra favvotvillingar, och lämnar Ich och Lina till ödet (ett roligt ett(aa)).
För redan imorgon börjar det roliga, vi ska på pan
& Vi kanske blir accompied by Dana the Tall One<3

Nu antar jag att även om du tillochmed LYCKATS orka läsa det här, så börjar det bli för mke.
Så lämna gärna en kommentar och slink ut från sidan
BYE
puss./L

Kommentarer
Postat av: RANDOM

jag vet att ni saknade mig otroligt mke i bygdsiljum.. men det är faktist inte mitt fel att jag smittas av eran förkylning :] menmen jag hade gärna satt och heja på er när ni åkte i backen :D (såå synd att jag inte kunde ..) brrrrrr vad kallt det måste ha varit i bara tjocktröja och tights :O tvillingarna lämnar oss ;(;(;( vi får hoppas att vi får de "lika" kul ändå. DANA ska med på pan sen ska ni följa med henne efter pan och "sova" hos henne:* pussssssss

2009-03-19 @ 12:21:03

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback