Liza: Gött folk bara !

Hejsan, nu är det ju så här att jag inte varit i skolan idag. Och därmed haft HUR mycket tid i världen att göra mig klar på.. Tror ni att jag gjort det... ? svar: faktiskt .
Jag håller också på att städa. Ifall det skulle hända sig att vi rent måste hit bara efter pan en sväng eller så.

Väntar på att Dana ska komma nu med, först skulle hon på stan och köpa present åt sin fader....
Men nu smällde det i dörren, kan det vara hon?  Nej, hon hade ropat hej vid det här laget tror jag minsann. Skit samma, det är bara nån random eller så är det niclas.

Jag och Dana drar kanske och kollar på min träning 5-7 på Kaplan idag.
Sen ska jag låna nån tröja av Lina maybee, och tvärtom. Vi älskar varandra OKI????
Nu hatar jag Lina lite, för hon kan inte sova hos Dana. Rätt åt mig :(:(:(:(;(;(;(;( jaja.

Sen ikväll blir det såklart Pan (Det är ett högstadie och + disco på E-fyran i Skellefteå. Finner bredvid Max undefär) med dem + att några randoms från Vilhelmina(????) kommer.
Får se om vi råkar köra dissen ifall de inte kommer på PAN<3 ... Ja, hur som haver.
Ska bli roligt:) älskar liksom mitt liv, även fast det kommer kännas tomt utan mina favvotvillingar :(!

KEXCHOKLAD <3<3<3<3<3<3<3<3<33

Alla ni som har legat med ett skåp>


puss. /L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback