liza: I Just Called To Say

Öppna kontaktlistan

Namn 2: Amanda Nilsson
Han/hon kul? JA
Har du kramat personen? SUMOKRAM(L)
Minnen med personen? Så många

Namn 6: Anton Forssell
Var träffades ni första gången? skolan
Är personen viktig för dig? nej
Sista bokstaven i personens namn? N

Namn 9: Andreas Adolfsson
Flicka eller Pojke? dudemän
Älskar du hon/han? eeee
Har du pratat med personen i telefon? ja

Namn 12: Collect Call
Har du sänt personen ett sms? nej
Är det en tjej? VENNE?
Går personen i samma skola? nej

Namn 15: Daniel Laitinen
Känner du honom/henne bra? nepp
Är han/hon upptagen? jepp

Namn 18: Emma Abrahamsson
Är ni släkt? nej
Hur är han/hon till sättet? snäll, glad osv <3
Känner du honom/henne bra? jaow

Namn 21: Filipnååwsötingen
Hur länge har ni känt varandra? några veckor typ bara :P
Har du kysst honom/henne? nepp
Kan du berätta hemligheter för personen? tror jag nog

Namn 24: Hem
Hur gammal? hMMmmm
Bor? Skellefteå
Hatar du personen? hahha nej

Namn 27: Johan i Vilhelmina
Står han/hon nära dig? nej
Har du kramat personen? nej
Har du varit förtjust i honom/henne? nej

Namn 30: Jonas Sundbom
Har du kramat henne/honom? ja
Har du sett personen full? nej
Är personen äldre än du? ja

Namn 33 Lina Holmbom
Har du besökt personen? MEN JA
Är han/hon trevlig? MEN JA
Vad börjar hans/hennes namn med? MEN L

Namn 36: Linnéa Johansson
Beskriv med ett ord? gullig
Bor personen i huvudsstadsregionen? Nej
Har du sett honom/henne i en dröm? kanske

Namn 39: Macke Lundmark
När pratade du med han/henne senast? nyss
Har du varit förtjust i honom/henne? nej
Skickat sms till personen? japp

Namn 42: Matte Söderberg
Första tanke? sår på kind
När träffade du senast personen? idag
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? han själv

Namn 44: Mormor och Morfar
Har du sett personen naken? hahaa säkert
Ge ett smeknamn: mommo å moffa
Flicka eller pojke? både och?

Namn 45: Mum
Kramat personen? ja
Har du varit förtjust i honom/henne? nej
Första bokstaven i namnet? C

Namn 51: Ringtoner
Träffat personen? nej
Pratade med i telefon senast? nej
Har du kysst personen? nej

Nyss varit med Dana och några killar hon kändeee. Mattias och Jimmy. Såg film och åt på Viking. Lol jag åt en fjärdedels pizza, får typ damp på mig själv. För de enda jag ätit idag, är godis (a)
Dessutom igår natt.... På väg från Subben så blev jag ju så jävla trött att jag höll på falla av pakethållaren, och när man är så trött kan man komma med gulliga kommentarer.... Tex den här.. "Känn dig Lol-ad" ????? njaha.

Jag ska fan sova snart, är så trött !!!!

Det sög på isladan idag, ville typ dö..... Jag sov sen kom Danas boy och ba; Eyyy vet du vars Dana är?
Då skrek jag till svar  - MEN INT VETJA!!!
tror han blev rädd för han satt sig typ dirr då..
Sen några stunder efteråt sov jag nästan igen så kom Dana och peta mig i magen så jag skrek åt henne - MEN VAD VILL DUUU, JÄVLA ÅÅÅÅÅHHH....
(Jag glömde säga att jag låg i A-hallen på några sittplatser..)
hahaha ja, ni förstår... Liite trött var jag. Är jag. Vill sova.

Ser nån film "Ja ä int' bitter", med robert gustavsson... Den sug.

puss. /L

Kommentarer
Postat av: sannaape

sv: ahhaha men schefteen, du sug på fatta:]:]



pan va typ ändå kul:)

2009-03-22 @ 10:16:48
URL: http://sannaapettersson.blogg.se/
Postat av: sannaape

sv: ahhaha men schefteen, du sug på fatta:]:]



pan va typ ändå kul:)

2009-03-22 @ 10:16:51
URL: http://sannaapettersson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback