Liza: Material Girls lulZ

Mitt förra inlägg var nog inte så "skrivligt inspererande" haha.
Men blev tvungen lägga ut texten och låten, sjukt bra! Deras röster var verkligen inte dåliga då heller.

I ALLA FALL. I natt blev det bara jag och Dana  som sov hos Emma & Olivia. Och effter förra natten var jag så jävla trött.
Jag somnade säkert halv två första gången, sen vaknade jag och Dana lite från och till.
Det var bara Emma &Olivia som såg filmen, de såg faktiskt hela(duktigt gjort sötisar).

Sen efter vi vaknat gick vi ut och gick, eller ja blev väl mest som vägen hem men.

Nu när jag är home by my self plågar jag mina fötter med söta skor<3 Inte värt det men dom är sjuukt söta!


Och nu ska jag till fammo och faffa. Hör av er !



puss./L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback