Liza: Maybe Another

Hej, nu är det jag som dillar här igen.
Detta blir ett extremt (EMMA LOGGADE IN, JAG HAR SAKNAT HENNE OCH OLIVIA OCH LINA, MEN LINA HAR FAN VARE INNE EMMAA<3<3<3 OLIVIAA<3<3<3 LINA... SKOJA LINAA<3<3<3) tråkigt inlägg, för jag har då inte rört mig många meter idag!

Min lunch bestod av två kexchoklad och en colaflaska. DH har satt sina spår,
och jag kom på mig för ett litet tag sen att försöka muta pappsen med att göra en sida till biologiprovet imorrn om han köper  COKE<3 gick åt skogen med det :(:((.....

Nu sitter jag och kollar på NV-TV och andra klipp från DH...
Och lyssnar på musik som spelades där 24/7
Kommer du på några låtar hör av dig!!
 
Det här börjar gå över styr, hur kan man sakna någonting så överdrivet.

Det kändes helt OK att dra tillbaka till skolan igår, men idag tog det slut på energin...

Antar att smällen kom idag istället, jaja.

Imorrn är det BIOLOGI-prov för min, Lina & Olivias del. 
Jag har ungefär läst en sida på hela tiden vi haft ämnet.... Inte bra nu.

Någon med tips att göra det lättare plugga? 

Nu hade jag tänkt göra en tidig kväll.

puss./


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback