LIZA: men niiicccccccceee

HAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAHAHHAHAH

vänta ..... HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHA'

Så!


Efter skolan gick jag och Lina till ICA igen för vi var så törstiga (ville inte direkt gå in på äckel-toerna på skolan x(!), Lina gick med sin cykel idag med (att hon ens ORKAR ta den på morgon!!?) så det gick inte särskilt snabbt:]
Men vi kom fram i alla fall, och efter noggranna inspektioner av alla möjliga sorters drickor så bestämde vi oss för Red Bull (BLÄ, men iaf).
Lina förslog att vi skulle gå bakomför ICA, det blir typ en genväg insåg vi. Så där gick vi och skrattade så vi nästan kvävdes
-Liza?
jag: Jaa..?
lina: Jag glömde min cykel........
Båda: HahahahahahahahhHAHAHAHAHhahahahhHAHAHHAHAHAHhahahahahahhaha

Då var det bara att vända om.
Nästan just efter vi börjat gå tillbaka ser jag gull Julia, där står vi och pratar ett tag(40-50min kanske ahah.) Sen höll jag ch Lina på att förfrysa så vi säger hejdå och fortsätter mot ICA.
Vi ville in för vi frös, så vi köpte en klubba var:] sen gick vi hemåt MED CYKELN...

Och nu sitter jag coh väntar på att de andra ska höra av sig om skjuts till SÖDER :)::::):)):):) Där vi somsagt ska utvärdera NF (Night Flight) och käka piizzzazazaa <3
SES VI DÄR?

Nu ska jag ringa dom för det börjar blir bråttom (aa)
Bjuder på en bild som lina HATAR för hon var dum med mig :]

puss./L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback