olivia: doyoudoyoudoyoudoyou wanna dance?

varför börjar jag alltid alla inlägg med att ursäkta emj för dissen av bloggen, men jag gör det nu med iallafall. Men ajg har typ dissa datorn rålänge känns det som, så det gör inte så mycke...
zon gick iallafall riktigt uselt men det funka, kul vare i alla fall, bästa träningen EVER.



Men nu till det viktiga i det här inlägget: bye bye skell
JAGvet att du kommer att sakna mej, men bara inte vågade skriva en såndär söt kommentar, som du kunde läsa om i förra inlägget. Men tänk på att man kan vara anonym så det är helt lugnt, ni stalkers eller anonyma beundrare där ute. Det är bara att skriva nåt och lysa upp min dag.
Men serri, även om vi missar mycket, det skulle vara en ägig helg, så är jag riktigt pepp på storklinten, vi missar det mesta men är med om det bästa, skulle man kunna säga. HEHE förlåt då men det är inte så ofta vi har tid att umgås så mycke me matildan. Vi kommer äga alla storklinten bor, om man säger så. Sen kan vi ta igen de vi har missat nästa helg och alla helger efter den, förutom nästnästa då det är umecupen!!!!!!! HAh vi kom äga........ hoppas jag(a)(a)

Kom bara på en sak till. Liza, det är bara att erkänna. Du vågade inte åka i liften, men till slut var vi tvugna för att det var pinsamt att stå där och vi var ju tvungna att komma upp. Men lugge, jag var bra som stöd,
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback