olivia: i do need things - give me?

NEEEEEEEEEEEEj statistiken rasar med vi har inte gjort så mke reklamn som vi brukar för bloggen. DDe suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuug
Igår for vi till lina där vi först for till OK och köpte chips&dipp som linlas pappa så snällt betalade. SEn for vi hem och såg dangerous water och hot chick. båda ägde och chpisen avr jetegoda så de va ju bra. SEn sov vi men vi var så duktiga att vi hade ställt klockan på 9 och gick upp 20 över!!!!!!!!!!!!! nytt rekord tror jag. Vi gjorde oss iaf färdiga superduperfort som bara vi kan, och gick sen ner på stan. Där fick me&liNA bigdiss av emma, och sen dissa vi hennes samtal osvosvosv. TREvligttrevligtg. Jag och lina gick iaf omkring på stan till klockan 5, mne vi for hem till lina emellanåt för att göra nodvändiga, hemliga saker som var MYCKET viktiga för oss.
JAg var duktig och köpta bara nån typ halsduk/scarf elr nåt mysigt iaf.
Sen har jag bara sutte här och (ovanligt) ska väl snart vara med lina, BIG SURPRISE, fett k på den, och jag är ovanligt sugen på att se film men vi får väl se vad som händer, kan spåra smått ibland men joruU.
Imorrn händer väl NÅT och sen är det dh!!!!!!!!! och lizas hemkomst, det är väldigt värt att fira och att veta. jag taggar iaf till crew på dh med caregang, men där ska ju anna, maja och lisa också jobba på lek&scen så de blir ju NAIIICE. JAg längtar iaf myckemyckeMYCKE men skullem längta ännu mer om typ mamma inte hade damp och vägra lyssna.
MEN jag längar MYCKEMYCKEMYCKEMYCKEMYCKEMYCKEMYCKE till vår&sommar, guuuuuuuuuud så drygt med vinter inge kul alls FATTA!``!?`?!?!? sommar äger vinter såhårt, såhårt, så det är bara itne sant.HEHE vet vad jag längar mest till men jagg håller tyst om det. Jag och lina kolla in badkläder på stan idag och man blir ju bara för sugen. Dom retas bara:(:(:(:((:

en söt bild på mej och lina i somras en kväll jag minns mycket väl, varför minns jag det så bra det blir bara värre då. Det skulle lika gärna kunnat vara förra veckan som förra året, och jag längtar så mke att det typ är jobbiiit
/olivvia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback