olivia: like the world has gone mad

första gången ever: caretwins mobbar pan
jo, det är sant, faktiskt. Vi ska nämligen ta vårt pick och pack och leave the city. --->storklinten, kommer äga med emma och matilda, för vi äger och det är så sant som det är sagt. MEN, den stora frågan är, kommer ni sakna oss? hehe, troubbleboubble hära, den stora frågan, hehe jojustja, jaja, om du inte gör de åker du på spö så passa dej

zon imorrn ftw, kommer att "gå bra", elr man kan ju iallafall hoppas, ingenting är dött föränn hoppet är ute eller nåt sånt. Jag kanske råkar få en superinnebandykick just då, och prestera på topp, men det händer ju SÅ ofta.
vänta ett tag nu, stoppa pressarna, hold it right there! det var ju typ år sen jag lämna stan, seriöst det känns så, haah det kom typ känans konstigt,. Jag gör det serri aldrig, så nu hoppas jag faktiskt att NÅN saknar mej där hemma. Skulle kännas trevligt med nån söt kommentar på det här inlägget som "jag kommer sakna dej", "ha det så kul därborta," eller" det kom suga här utan er". det skulle vara mysigt, men man kan också välja att skicka ett sms under själva tiden vi är borta, som t.ex. "har ni det trevligt? det suger här:(" , "jag önskar ni var hemma" eller "kunde inte jag fått följa med(U)(U)(U)"
jag håller tummarna så hårt det går

ron pope - you're the reason I come home
/olivia♣

Kommentarer
Postat av: lizae

JAG KOMMER DÖ AV SAKNAD!!!!!!!

DET ÄR INTE RÄTT ATT TVÅ UR CAREGANGET FÖRSVINNER SAMTIDIGT!! :O

det kommer suga här utan er :( menjag och Lina ska hålla allt på rätta platserna medans ni chillat lågt utta helvete.



Förövrigt så vill jag säga:

AIK VAAANNN!!!!<3<3<3<3 KIMMO KOSKENKORVA DU ÄR MIN ÄLSKLING FÖR IDAG 3<3<3<3<3<3 (om två min äru int de längre) JAG ÄSLKAR DIG <33<3<

2009-03-16 @ 23:58:33
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback