olivia: make it come back - it's back

WOHO ! SOMMARTID ! den blomstertid nu kommer..... snart iallafalll och jag antar och vet att jag inte är den enda som längtar fruktansvärt mycket dit.

Igår blev det ju som vi sagt, house on the haunted hill och jag överlevde! OKej, det gjorde jag förra gången också, men då när vi hade sett klart den förra gången ville jag typ inte leva... Nu våga jag och emma till och med gå hem typ 12 förbi psyket:O! Asså det är typ modigt, inse?

OCH igår hände ju också... den där "lite" pinsamma saken på väg till ica.. MEn som försvar så tänkte jag att det var nån vi kände, det är det jämt och eftersom jag alltid vill se vem det är hinner jag inte vinka och då är man typ ohyfsad.. SÅ jag tänkte att jag vinkar och tittar sen efter vem som det var.. Jag vet att jag inte känner den killen. PINSAMT

Asså det är itne länge kvar till typ saker, det är typ 5dagar till pan, och då är det inte ens en dag til umecupen, och då är det typ inte ens en vecka kvar till påsklovet? Eller har jag fel? Jag hoppas inte för jag längtar till påsklovet.... HIhihihiHIhiHih

Nu kan ni aliens/hundar/människor ge mej lite tips på bra låtar? Jag verkar vara en sån där som typ inte kan hitta nya, bra låtar, det går bara inte och det suger. Så nåra tips???

It's not over - secondhand serenade

Girl of the year - FM static

Leave out all the rest - linkin park

The boy does nothing - alesha dixon

Banana phone


/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback