lina: forever and always:*

Jag är TRÖÖÖTTTTT!! fast jag hade sovmorgon idag, nog för att vi bara har sovmorgon i en halvtimma men vaad man blir typ ändå liiite piggare av de(a)
Idag så har jag varit på skolan och träffat mina favvotvillingar som varit i fjällen hela helgen och jag har SAKNAT dom:]
Men nu är dom back och vi hade ganska mkt att snacka om på och efter skolan om man säger såååå:]
Efter middagen så for jag hem till Liza och vi gick och solade och sen till ok för att fylla på pengar på hennes mobil.
Sen var vi hos henne ett tag och då upptäckte vi att Erik Hassle är FUUL,
vi trodde typ att han var skitsnygg som det ser ut som på en bild men vi hade visst fel,
vi blev verra sadfaces och nästan dog....men bara nästan(a)
Sen gick jag hem och duschade och nu sitter jag juhh LIKSÅÅÅÅÅÅM här:)

Tänkte typ berätta lite om helgen då jag på fredag var på pan med Liza, Dana och några randoms från Vilhelmina som ville leka med oss, men dom stack typ direkt, fast vi kanske inte var såååå roliga men OCH:]
Efter pan så for jag hem och pratade typ med Liza och Dana LÄÄÄNGEEE och sen minns jag inte vad jag gjorde men tror nog att jag sovde:]

På lördagen sååå var jag med nicklas och vi såg på film osvosvvosv ehh aa precis:)
Sen for han hem och jag gjorde typ inte så mkt mer på kvällen förutom att va inne på datorn(a)
hahaha vilket liiiv jag har!
På söndagen så for jag, Liza och Dana till isladan för att se på klimencupen, nog för att det bara var 95or som spelade och jag å Liza inte känner någon där menmen vi är ju sååååå sneeeela med våran LILLA dudeee Dana som är 95a(a) hiuhiih puss på dig.
På vägen dit så köpte Liza en macka på subway som hon skulle äta på isladan och jag fick hålla i drickan medans jag åkte på Danas pakethållare till isladan. När vi nästan var framme så började jag och Dana prata om att jag säkert skulletrilla av och tappa ut drickan och allt, och några minuter efter att vi pratat om det så vare precis vad som hände(a) HAHAHAHAH jag skrattade typ i år efter och ja preciiis.
På isladan så roade vi oss med att kasta godis på björklövare och andra personer som satt på läktaren ahahha ja vi vet att vi är mogna osvosvosvosv:)
Efter ett tag så kom Liza på att vi skulle skriva en lapp till björklövarna med våra mobilnummer på och sen ge den till dom och det gjorde vi ocksåååå(a)
Så senare när vi kom hem osvosv så ringde och smsade massa från laget, hhihihihi vi är ganska smarta eller okej LIZA är smart. hihi nu borde hon verkligen älska mig,

JAG LÄNGTAR SKIIIIIIIT MKT TILL UMEÅCUPEN;O
HÅLLER TYP PÅ ATT DÖÖÖÖÖÖÖÖ MEN VI KOMMER TYP INTE VINNA NÅGON MATCH(a) MEN JA MAN KAN JU ALLTID HOPPAS(a) SÅ JAG HOPPAS PÅ ATT VI KOMMER VNNA HELA CUPEN!!!!!:]heheheh nu hoppades jag kanske liiiiiiite för mkt.<3<3<33<3<<<33<3<3
Men asså jag har tyyyp inget att skriva om förutom om hur mkt jag längtar till april och ja preciiis:]
så jag ska sluta nuuuu(a)


PUSSSSS/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback