lina: It's gonna take some time.

Kom hem från träningen för ett tag sen,
det var typ en ganska rolig träning idag eftersom det kännders som om alla gjorde ganska bra ifrån sig,
BRA tjejer(a)!
Nu ska jag nog äta for jag hann inte äta innan tränigen så jag är extremt hungrig just nu.
När jag har ätit så ska jag kanske göra någonting,
det blir säker att sitta framför datorn(vilket liv jag har) 
sen ska jag väl slagga antar jag.

Imorgon så ska jag på skolan..
men jag har ganska bra dag imorgon ändå, kan iaf inte klaga:] slutar klockan två, vohooo!
´Vet inte vad jag ska göra efter skolan, men klockan sex så har jag iaf träning med divition2 på edda:]
Det kommer nog bli kul,
 jag hoppas att jag inte snubblar på målvakten den här gången, hahahaah
Just nu så längtar jag OTROLIGT mkt till helgen:] ska på Umeåcupen med laget,
 hoppas att det går bra men tror faktist inte det(a)

La just in busted bilder från i fredags(I think) på datorn(a)
Vissa är liite för "fina" för att visas här men här kommer iaf tre stycken.



pusssss/ina


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback