lina: all the memorys

Kom typ just hem från träningen och det gick verkligen inte bra,
fick verra cpdamp och dog så nu är jag inte spciellt happyyy.
Allt går typ sämst nuuu,
 och nu låter jag som verra emobarnet men det tycker jag väl inte att jag är preciis.
Idag så har jag varit med Emma och Olivia, vi har typ ätit varit inne på datorn och ätit mer;)
hah vi är söta!
Sen hade vi ju träning osvosv.
 Ikväll vet jag faktist inte vad jag ska göra eftersom jag är så arg.
Det blir väl antingen att vara med två söta carare som kanske kan få mig på bättre humör eller så ska jag väl bara sitta framför datorn och ja inte göra så mkt.
Vill inte tråka ut er mer så jag lägger in en bra låt ist. 

T.I. Feat. Justin Timberlake- Dead And Gone





I think I feel safe now


pusssss/lina


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten äger :D

2009-04-02 @ 18:37:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback