lina: you don't know how lovely you are

tjabbababababa!
Jag har typ gansak brottom ska på ett möte om dh(dreamhack)
kl 11 och jag måste typ hinna sminka mig osv innan(a) hoppas jag hinner,
Idag så har jag vari med Emma och Olivia som vanligt och vi har tyyyyp ätit(a)
pommes och kebab.
Sen så tog vi typ massa fina kort och sen så skrev vi en lista på vad sopm vi behöver på dreamhack, den listan blev ganska pnsam och jag tycker faktist ine att någon förutom vi sk ase listan,
 folk kan få lite fel uppfattning då, Men asså det här blev typ ett kort inlägg för jag har BROTTOM så jag lägger in en bilder från idag ist.




hehe k...                            saft(a)                                  rawrrrr                           bara en socka;O omg vilken spårad kväll;)hahah



Pusss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback