emma: first I thought it would feel weird

HAHAHAHAHAHAHAHA riktigt härliga bilder Liza!
Är så stolt över dom. Verkligen.


Idag har jag i alla fall varit på skolan och chillat, hade ju temadag idag igen så dagen gick rätt snabbt. Sen kom jag hem och... ehm gjorde inte så mycket. Ikväll blir det nog mest att vila så att denna så kallade förkylning går över. Imorgon tänker jag nämligen vara cool;

Dagen ska börjas med brännboll hela förmiddagen (WOHO min favorit!!!), därefter lunch och sedan ska man broarna runt. När jag har gått klart blir det hem och fixa sig, jag och Lina (och någon mer, säg till?!?!) skall fara på DISCO på sörböleskolan! Woho, 6-8!!!! Jag diggar sexor. Dom är så små och söta. I alla fall är planerna att ligga lågt där och bara spana på folk. OKEJ, DET DÄR VAR ETT SKÄMT. Klart att vi ska fara runt som duracellkaniner och rula de place, you know us. Det är vi lixom.

< ALLTSÅ HAHA
(ojojoj ser ni benmusklerna? vem är det som är vältränade här dåååå;))

kisses/emma

Kommentarer
Postat av: lizae

strippole

2009-05-19 @ 18:51:23
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback