emma: fly away with the memories under your wings

kom just hem från ute.
Busade där med careg och amanda, vi gick till några killar som hoppade studsmattta, tog den ifrån dem och började hoppa själva. Dom smet från oss efter ett tag. Tror inte dom tyckte om oss. (kan vara för att vi skrek istället för att prata i normal samtalston).

Är hemma nu i alla fall. Äter massa godis och nå ringar, mums! YEah, go fett, yeah oh yeah. Okej, det där var fullständigt random.
Failade i alla fall idag när jag skulle låsa upp cykeln. Försökte vrida om men....... nyckeln vek sig och gick av. I låset. Men experten (jag) fick i alla fall ut den lilla nyckelbiten och tog min ANDRA cykelnyckel (man måste vara beredd) och låste upp. Voilá! Ingen skada skedd.

Som sagt hade vi ju även gäster, var rätt trevligt, fick i alla fall jättegod mat. Dessutom hade en av de som var här med sig en massamassa kläder ,som vi fick hur mycket som helst av! Tog kläder för säkert över 1000 kronor i alla fall. 2 par jeans, 4 koftor och masssssamasssa tröjor och mer saker. VÄRT JAA , speciellt då man är en fattig flicka with no clothes.

NU TILL EN FRÅGA JAG HAR TÄNKT STÄLLA LÄNGE;
Vem av oss careare är er favoritbloggare? Svara ärligt, vi (jag) blir inte ledsna. :)

kiiissses och glöm inte att svara/emmma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback