emma: go went gone

fina bilder Liza hade från igår alltså,
riktigt snygga.

Nu har jag just kommit upp ur sängen och funderar på att gå och äta frukost. Har typ lite ont i halsen idag och förkyld, men vad hade jag att förvänta mig efter gårdagen? Dessutom skäms jag rätt mycket just nu. Matilda berättade att hon hade haft kompisar hemma, i vårt rum, igår kväll. Och, ja, vad ska jag säga? Det känns som att hela världen ligger på mitt golv/byrå/nattduksbord. Saker som jag kanske inte vill att hela världen ska se. Måste börja städa.......!!! Matilda hindrade dom i alla fall ifrån att rota i mina lådor.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska i alla fall till mamma och ikväll blir det kyrkholmen. Tidigare hörde jag Olivia och pappa smida planer utanför mitt rum, men tror kanske att det hade något att göra om packningen till mamma.


Hadetyp.... 0 pictures att lägga in, ta mer kort måste jag skriva upp 'ta mer kort' på min attgöra-lista, tillsammans med att städa. Man vet aldrig då man får oväntat/oönskat besök.

kisses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback