emma: if it's never the same I can't learn by my mistakes

det var inte alls lika varmt idag som igår. Det sög. Så nu sitter jag inne, kul nej?
Väntar (hoppas) på att careg ska komma hit. Inte för att vi har bestämt nåt. Men dom kan väl ta och pallra sig hit ialla fall?

Bara för att jag är wannabe och random ska jag lägga in dagens outfit för första gången någonsin!
Tadadadam! Ett historiskt ögonblick.


YES! Jag klarade det! Jag klarade att lägga in dagens outfit utan att dö av wannabe.
+ Vår f a n t a s t i s k a dator i bakrunden.

Dessutom har jag hunnit vara ute i lekparken next to our house med pluttealbin.

Redan mer gangster än mig. Sånt får man leva med. Dessutom är han sötare än mig?
5 år gammal och redan mer gangster och sötare än mig, Emma Nilsson, the best of the best? Livet kommer bli lätt för den lillgrabben.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback