emma: och du ensam

öh jag kom inte på något bra sätt att börja detta inlägg på. Men då detta problemet nu är löst kan jag ju fortsätta.

IDAG har jag... gått i skolan ! fucking amÄÄIIIzing, där jag inte gjorde sååå mycket kanske. Har just ätit upp min glass och sitter nu och funderar på lite ditt och datt, såsom;
  • att jag får lite ont av att sitta såhär
  • att jag verkligen måste börja träna för att jag knappt orkar cykla uppför backen
  • hur mina pengar ska räcka till, eftersom dom inte kan räcka till
  • att mitt ben har domnat bort nu
  • att olivia ska ta ett tuggummi åt mig
  • men hon tog inte det för hon är DUM (skoja bara det var slut)
  • hur konstig olivia ser ut i skenet från datorn
  • vilket sepeskratt jag skratta (låter  typ: hahahha *kvävningsljud* haha *skakar av skratt men inget ljiud* haaaaaa haha. Typ så.
Typ det. =) Typ ja. =)

Sen har jag också tänkt lite på bloggar och hur jag tycker dåliga bloggar är. Ska försöka skriva såsom JAG tycker att en dålig blogg är. Okej, here it goes:

Hej allihop=) idag har jag vare på skolan. vi började med läs=)
och sen hade vi lite olika lektioner=)
det var inte så kul=S
på slöjden tog jag hem mina galgar som jag har gjort. blev inte så nöjd=)
efter skolan åt jag och olivia glass=) det var gott!
efter maten måste jag plugga till so;n:S det kommer nog inte gå så bra.
men jag pallar nog inte och kommer nog sitta vid datorn istället hehe=)
har typ inget mer att skriva om just nu, men kommentera mera annars kanske jag tar bort bloggen.
puss=)


^Ungefär så tycker jag en riktigt dålig blogg är. Allt som jag skrev kommer direkt från verkligheten (min dag) förutom det där "har typ inget mer att skriva om just nu, men kommentera mera annars kanske jag tar bort bloggen." Eller visst, kommetera gärna men vi kommer knappast ta bort bloggen även om ni slutar kommentera helt. En till sak som jag hatar med vissa bloggar är dom som skriver saker som är HELT ointressanta och förklarar dessa på ett fruktansvärt dåligt sett. Till exempel:

Idag på franskan fick vi se film=)
den handla om två tjejer som bor i en lägenhet och deras brevkompis är på besök=) det är en serie och i det här avsnittet skulle han typ skaffa jobb eller något jag fatta inte så mycket för allt är på franska. men det var typ bra ändå=)

^typ så. Jagmenar, VEM BRYR SIG??? Okej, nog för att man skriver blogg för att man själv tycker det är kul, men ändå... den som skriver det måste ju fatta att det är totalt ointressant för alla.

Nu är min mening sagd. Eller något.

För att citera Olivia; nu har jag skrivit lite "stiff och stuff"

kisses/emma
OCH KOM IHÅG, ATT ALLT KAN HÄNDA I RYMDEN du dududu duuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback