emma: something in my head says no

har nyss duschat, sitter här och myser i mysiga kläder och känner mig fräsch.

Nu har hela "lovet" gått, så jag sitter här och fasar inför att gå till skolan imorgon. Hur kan 2 dagars extra ledighet kännas som minst en dryg veckas lov? Känns som att jag har hunnit med hela världen.... låt mig tänka, vad HAR jag gjort egentligen?
Vi tar det från början;
Grillade med careg och Dana,
Sov hos Dana
Chillade med careg hos Dana
Grillade med careg Dana och Matilda
Gick med Lina och Olivia på stan
Hade främmande och sen careg och amanda bikea runt området
Var med careg och Alex ute
Sov hos oss med careg och Alex
Gick på stan med nyss nämnda

Rätt skapligt att hinna med va? Känner mig rätt nöjd i alla fall. Har dessutom hunnit med att bli rätt brun, och kan nu visa delar av min kropp utan att skämmas. HAHA älskar att lätt bli brun. Älskar att Lina hatar mig och Olivia för att vi blir det. Förlåt Lina. Du blir också brun. Men inte i klass med oss, mohahaha.

.
Inte helt vit i alla falllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Blev inte att tvätta löshåret ikv. Måste verkligen fixa det snart.
kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback