emma: the thing you do when you do that

fick nästan en chock nyss, då jag skulle gå in och titta om nån annan careare hade bloggat något idag. Och se på den, inte få inlägg var det! Duktigt careare. Känner mig dessutom lite stolt över att ha den som i careg började med 'justnufakta'. Det äger.

Skolan idag funkade, hade bland annat första körövningen till skolavslutningen. Det var riktigt chill, men kommer typ stå där uppe och grina för jag tycker skolavslutningar är så sorgliga. Inte för att jag gillar skolan men.

Pluggade nyss kemi, har prov imorgon och en sak kan jag ärligt säga, jag har inte en fucking aning om nånting. Vinka hejdå till mitt vg? Nej, nu är jag negativ. Kan alltid mer än jag tror, för jag är superBRA. Kan allt. Fråga bara de andra i careg så får ni höra.

DAGENS OUTFIT
(HAHAHAH omg jag är ju typ seriös)


Dessutom lossnade mitt matband från UMEÅCUPEN när jag läste kemin. Jag blev typ sad över det.
före:                                                  efter:
Har bara mitt dreamhack-crewarmband kvar nu.

kisssses/emma

Kommentarer
Postat av: wfdfwf

jag tycker ''care'' är töntigt

2009-05-07 @ 18:13:48
Postat av: Anonym

snygg ;) // du vet vem :)

2009-05-08 @ 15:44:46

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback