emma: underground

aaaa ni märker att jag har kul va? Men jag diskuterar med Liza på msn, och hon och Lina ska komma hit så vi kan bikea/moppa runt området.

Just nu; stör jag mig på att jag inte kan hitta en nagelfil, mina naglar ser för tääskiga ut.

En annan sak jag stör mig på

DET ÄR JU SAMMA, HERREGUD?!?!??!

En annan sak jag stör mig på;
att ingen i careg utom jag och olivia och ingen annan heller för den delen vet vad ordet brådmogen betyder? You SUCK, det vet man faktiskt vad det betyder? And for you who doesn't:
MEN ÅHHH förklaringen finns ingenstans(u) Då får jag försöka förklara själv;
Brådmogen - Snabbt mogen eller nåshit, inte så bra på att förklara men.

kissses/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback