emma: will you come for me when that moment comes?

nu har jag legat hemma hela kvällen,
har haft ont i huvudet och känt mig förkyld. Läst lite ur 'luftslottet som sprängdes' , bra bok detdär.
Dessutom har jag faktiskt varit ute lite och spelat innebandy? Big surprise.

och nu är det väl snart dags att gå och sova för mig.... trött idag, ja! Kan jag lova, har i alla fall sovmorgon till 9 imorgon så det blir ju skönt.

Okej, förstår, ser och känner att det här blev mitt ungefär tråkigaste inlägg på länge så det är nog bäst om jag avslutar det här.



HHIHI SUMMER!!!

kisssse<zzzz/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är väldigt bra faktiskt, läst de första 2?

2009-05-25 @ 01:01:46

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback