emma: you have the power to rule my world

Har inte bloggat på ett tag, har varit buzy, och nu kommer hela (ok inte hela) historien om vad jag gjort dom senaste 2 dygnen.

Det började igår, Liza och Lina come to mig och Olivia, vi for och mötte Alex på busstationen, chilla runt ett tag på stan innan vi bestämde oss för att fara till morön. Liza&Olivia tog moppen, Lina cykla och jag skjutsade Alex på min cykel.. okej vi turades om! Vi åt i alla fall på Korv - Ivars innan vi fortsatte till någon rolig lekpark där vi gungade i en chill gunga cirka 2 timmar.

Sen for vi hem till Maja Coolson där vi bestämde att vi skulle sleepa hemma hos oss. Så vi for hem, "sov", vaknade och for på stan, vilket var en ren marddröm med tanke på att jag hade samma kläder, samma smink och inte hade fixat/plattat håret som dagen före? Helvettet förvärrades genom att ungefär halva Skellefteå verkade vara på stan.

Ajo, efter att ha blivit utskämda någon timme på stan, så gick vi skilda vägar. Liza hem till sig, jag&Olivia hem till oss, Lina for aldrig på stan för hon var tvungen att fara hem och Alex... stannade på stan tror jag.

Sitter här och funderar på om jag ska orka tvätta mitt löshår ikväll, tror inte att det kommer bli av menmen. Måste i alla fall fixa det, risigt som tusan just nu. Hela jag är förresten risig, menmen. Man kan ju inte alltid vara på topp!






oki
kissses/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÖGGGGGAAA DÄRA!!

2009-05-04 @ 18:34:44

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback