lina: forget about the sunshine when it's gone

Vaknade typ för ett tag seeen, haf faktist sovit 10 timmar inatt;O
det är fan mkt för på skoldagar sover jag typ bara 6 timmar om ni nu ville veta det.
Igår så var jag å resten av careg som ni kanske redan vet på nova, det var faktist ganska kul även fast v typ inte kännde någon där menmen.


HAHAHAH här är vi rätt så sötaaaaa? jaaoooo:]:]:]



Idag vet jag inte vad jag ska göraa, känner mig inte så pepp på nått eftersom regnet öseeer ner och jag har grymt ont i fötterna efter gårdagens skor.
Men det kanske kanske blir careg eller nått men nu ska jag gååå och äta för mamma lagggar.


Pusssssssssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback