lina: I can't face the world without you

Tjabbababa:)
har inte bloggat någonting på hela dagen,
 FÖRLÅÅÅT men har ingen blogglust och ja har inet varit så happy,
men nu mår jag bättre för emma och olivia har kommit hem från sin stugaaaa!
Är riktigtt happy för det asså.

Ikväll så ska jag leka med dom någpnstans,
vi har as mkt att snacka om nuuuu,
så blire alltid när vi inte träffas på typ 2 dagar(a)
Vi är helt enkelt beroende av varandra ahha:]

Jag vet inte vart vi ska vara ikväll men jag hoppas på att det blir ute för det är asbra väder och man ska ju passa på att vara uteee då,
 för ja det är ju inte det så oftaaaa nu på vår/sommaren elelr vad det nu är:]:]

Ikväll så har jag på mig mina jeansleggings och en randomtröjaaa,
här är en mk "fin" bild iaf:)




Men nu ska jag ut med mina sööta dudes till någonstans:)



pusssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback