lina: jag trodde du inte kunde göra illa mig mer

Jag sitter här och tycker att det är väääldigt rolit att min hårförlängning luktar RÖÖÖK!!
och att mitt vanliga hår luktar gott alltså som vanligt alltså som miiig(a)
Tycker verkligen att jag har bra humor, skrattar åt det mesta faktst, sött I know!
Idag så har jag lekt med Emma och Olivia, vi for först in till stan och var där och chillade,
 vi satt faktist mest och steeekte men det var riktigt nice.
Sen cyklade vi hem till dom och gorde litte saker minns typ inte men kul vare iaf.

Jag är just nu väääldigt happy för jag har eller Liza har hittat min kamera som jag har haft borta jätte länge,
 trodde nästan att jag aldrig skulle hitta den:(::((:(:( men nu ar jag den så ska börja ta mktmktmktmkt kort som jag kan lägga in på bloggen, nu blev nii jätteglada eftersom jag tar så fina kort i alla möjliga "fina" viklar osv.

Ikväll så skulle jag farit till medle med Liza och Amanda där vi skulle grilla osv men det blev inte att jag följde, 
jag ska leka med Emma och Olivia ist när dom är klara med sittttttt kalas, vet inte vad vi ska göra med nått roligt brukar det ju alltid bliii,
tar kanske kort osv hiih,.



Pussssssss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback