lina: You can sit beside me when the world comes down

Sitter och äter en apelsin som är det första jag äter idag. 
Har inte varit i skolan idag för jag hade fett ont i huvudet när jag vakna och stannade i sängeen tills typ nu nästan.
Har inga planer för kvällen,
kanske olivia om hon nu vill leka men en sån söt sak som jaaaaaaaag:)
Hoppas iaf på att hon vill det för annars kommer det drygaaaaa hemma med mina päron och det är inte precis så kul.

Klockan fyra ska jag tydligen till doktorn,
mamma tvingar mig att titta om jag har lunginflammation,
man kan typ lätt få det när man har astma elelr nått tjaffs.
 jag orkar iaf inte fara diiit men det kommer bli så att jag far iaf, mot min viljaa.

Men nu ska jag fortsätta äta min oranga apelsin,
här kommer en låt
 






Pussssssss/lina

Kommentarer
Postat av: olga

tack :)

du är jättesöt ;)

2009-05-15 @ 15:39:17
URL: http://olgass.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback