liza; come and kiss the pain away

jag såg olivias inlägg och skrattade nästan så motsatt jag är,
Om det här var olivias:

  • trummar med till den här låten.. " I still..."
  • säger att jag ska plugga stenhårt ikväll. Verkligheten är att jag kommer läsa igenom det och sen hoppas att det går bra, för det gör det jämt.
  • Kan underhålla mej själv ganska bra genom att tänka på olika saker... gillar mina tankar
  • har typ byggt upp mitt självförtroende från i somras, då jag inte hade nåt
  • fick just veta vi hade en kommentar, så jag avslutar inlägget som de andra:
  • Jag skulle aldrig vilja byta liv med någon annan

  • Så är det här min:

  • jag har ingen taktkänsla wse (what so ever) när det gäller bara att trumma
  • säger att jag ska inte ens ska öppna engelska-boken, för jag vet redan hur det ska gå. Därför händer det jag säger.
  • Den här var rätt lik mig, men jag kan såra mig själv med tankar också
  • Mitt självförtroende har bara gått nedför
  • jag bryr mig typ inte om kommentarerna längre, ni läsare får ursäkta. Men ni läser, nån av oss svarar ju alltid
  • Jag skulle inget hellre än att byta liv med någon. Vem som helst, typ

  • Sry att jag typ är emo, men inte mke att göra åt.

    Imorrn blire skola hur lite lust jag än har, ska säga åt mina föräldrar att dra mig upp om de så måste.
    Har installerat steam osv här nu så ska gamea

    puss. /L


    Kommentarer
    Postat av: Rebecca

    hehe vilken fin blogg du har :)



    kika gärna in på min blogg http://rebeckhaam.blogg.se

    2009-05-12 @ 20:53:04
    URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

    Kommentera här xDxP?

    Ditt namn?
    Ska vi minnas dig?

    Din E-post? (syns endast för oss)

    Din blogg?

    Din kommentar?

    Trackback