LIZA: running, running

Hejhalloj!
Idag var jag på skolan för ovanlighetens skull. Det var faktiskt rätt okej, men jag var samtidigt så väldigt slut i hela kroppen. Åt typ upp ett paket Dextro och drack kaffe som bara den!
Hjälpte dock inte så mycket. Jag är dvs väldigt trött fortfarande.

På skolan hann  vi tjejer, i 8an som skulle sjunga med i kören på skolavslutning, bara med dessa lektioner:
Läs, Vi läser valfri bok 20 minuter, varje morgon
SO, Samhällsorienterande ämnen
10min Engelskal, hann dock bara med ett läxförhör
Detta var innan lunch, då vi skulle gå till Sjungandekyrkan och ha första körövningen. Det var rätt kul.
Hann med låtarna (Inte någon av våra versioner);
Tusen Röster>



En Vänlig Grönskas Rika Dräkt>
 


Ain't No Mountain High Enough>



Så det var en jättetrevlig timme det! :)
Snart ska jag på Sånglektion på Musikskolan. Min röst kommer säket vara på topp (not tihiih)

Igår skrev jag ingen blogg eftersom internet bara la ner sig. Inte glad jag blev :/
Aja, nu orkar jag inte skriva mer:* Ska vänta eagerly på min sångövning.
Har låten ;
Lemon Tree med Fools Garden i läxa=) Går inte så bra, anstränger min hals så fruktansvärt, har ingen teknik =/
aja

puss.
/L

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback