olivia: even if i did it i failed

tjoho sötnosar
idag vaknade jag i mitt stekheta rum halv 9 ungefär. Det är ganska tidigt om man tänker på att jag troligen somnade halv 4 eller senare. Hmm... när jag får sova kan jag inte. Fast jag är dödstrött.

Igår kväll chilla ju jag och lina (lovar, inget risit eh aa) ner till hemmakväll där vi hyrde the blair witch project, vilket tog rekordkort tid eftersom jag kom dit före och såg att den fanns. Vi for hit och såg den, ehm vad ska jag säga... DEN VAR HEMSK  men mycket bra. Synd bara att ingen av oss vågade se slutet så vi vet inte vad som hände...

När vi skulle börja se så såg vi att dagboken: jag sökte dej men fann mitt hjärta satt i. Orginaltiteln: the notebook. Eftersom vi hade planerat att se den nån gång i framtiden (för er som inte visste det är det en jättekänd romantisk film) så tyckte vi att jaa, det här var det rätta tillfället att göra det. Det kan ha berott på att vi var så rädda att vi knappt våga röra oss... Men vi såg den iaf. Den var bra men man fick lagg på den. ha-ha-ha-hatar hennes mamma. Grr.

Sen kom emma hem, vi bestämde oss för att se the blair witch project. Alltså en gång till för mej. Den var faktiskt inte alls hemsk andra gången... men emma blev jätterädd. Lättskrämda unge! Men ärligt vågade jag itne se slutet... den här gången heller. Men emma såg, och var sen så skärrad att hon inte ville berätta vadf som hände.
Sen tvinga hon mej att se the notebook med henne, fast klockan var mycket och jag ville sova. Så jag såg den/sov tills inte ens hon kunde hålla sej vaken och vi gick och la oss. Ungefär vid halv4.

Nu försöker jag desperat kontakta liza på msn, men hon svarar inte på mina arga/ledsna/emoskrivningar.
hej<2<2<32<3<3<3
KJBEKJFHAKNALSkdmLAWKMADSLMSALDKNSADJKHSADJKADJKSANKJS SVARA DITT SATANS HELVETE SÄRBARN
skoja<33<3<33<3<33
svara då
åhgnej, dissen (: (:
 jag orkar ju inte ringa
hallå
komigen då svara <<33<3<33
 jag blir ju sadface
åhnje
gick in i stadiet cutface
snygga ärr jag kommer ha
 tackdå

Vem svara liksom inte på det där? Börjar tro att hon kasnke inte är vid datorn/ spelar cz.

Ska nog snart gå och duscha osv. Vill ju göra nåt idag, men liza svarar ju itne. Fast det var hennes förslag. Vilken liten filur hon är!
jaja
puss puss
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback