olivia: i'm doing nothing, just changing everything to fit you perfectly

vår statistik stiger. love it!

Som på linas bild så blev det premiär för mina chinos today @school. Kan bara säga en sak... SKÖÖNA för det var dom allt. dom kanske inte passar superb eller är supersnygga OMG must have them! Jag gillar dem, that's what matter.

eftersom vi i den här bloggen tar efter varandra, här kommer några randomfakta om mej:
  • trummar med till den här låten.. " I still..."
  • säger att jag ska plugga stenhårt ikväll. Verkligheten är att jag kommer läsa igenom det och sen hoppas att det går bra, för det gör det jämt.
  • Kan underhålla mej själv ganska bra genom att tänka på olika saker... gillar mina tankar
  • har typ byggt upp mitt självförtroende från i somras, då jag inte hade nåt
  • fick just veta vi hade en kommentar, så jag avslutar inlägget som de andra:
  • Jag skulle aldrig vilja byta liv med någon annan
  • /olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback