olivia: living outside everything


ayo technology - milow
låten jag lyssnar på för tillfället, som emma igår påstod handlade om en strippa han 'ville ha'. Såklart var jag tvungen att kolla upp detta påstående som visade sig vara... sant! eller vad tror ni själva;

She work it girl, she work the pole
She break it down, she take it low
She's fine as hell, she about the dough
She doing her thing right on the floor
Her money money, she makin'
Look at the way she shakin'
Make you wanna touch her, wanna taste her
Have your lustin' for her, gone crazy face it

idag var det en helt random dag, skolan as usual. Både lina och liza var borta, men har faktiskt blivit riktigt van vid det. Genomled SOprovet som jag faktiskt tror gick rikgtigt bra. Fick bråttom på slutet så hann inte skriva allt jag ville.
fick också tillbaka hörförståelsen och uppsatsen från provet på engelskan. 8/9 på hör och vg+ på uppsatsen. Riktigt nöjd alltså.
okej ni kanske inte carear er men jag måste ju få skryta med mitt bra resultat.. eftersom jag förmodlingen inte kommer få göra det på grammatiken eftersom det gick skit.

ikväll blire 7:ornas show, som flyttats till atorps aula när vår brann. Vår söta lillkompis dana ska sjunga solo har vi fåttt höra. har funderat på att göra idolskyltar så hon känner sig som en riktigt stjärna! eller kanske som en i beatles, eftersom de har beatles-tema.
/olivia♣




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback