olivia: standing outside of all times again

tillbaka till bloggen! nej men inget var på tv  så då gick jag tillbaka till datorn och vad ska jag inte göra här, om inte skriva på min älskade blogg!!!
Albin och pappa kom hem nyss, så nu kan jag inte ta tillbaka tv:n heller... disney channel för fulla muggar!

Har kommit på en pinsam grej om mej själv... när jag är sjuk mår jag typ jämt illa, och vill däför inte äta så mycket. Men jag är också så beroende av mat att jag längtar tills jag kan äta igen... och ibland utmanar jag ödet och äter. Men sen måste jag alltid ha mer, så då är det jättejobbigt för att jag inte kan för att jag mår illa. Sjukligt beroende.
okej, DET DÄR var pinsamt men sant.
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback