olivia: the easy way isn't always the right

det blev en bra start på lovet, stan och sen nova.
Ett litet minus var dock att jag märkte att jag itne har några pengar kvar... tur att jag snart får och sen också kan få tillbaka det jag har lånat ut. För på sista tiden har det verkat som att det bara är jag som har haft pengar...
jaja. efter den underbara promenaden skolbroarna runt emma och olivia's house style så stack vi till stan. i regnet. vi kom iaf dit, köte vad vi skulle (tog ett bra tag) for hem, gjorde oss i ordning och for.

det var typ kul där, dock var det ijtne så mycket folk jag hade trott det skulle vara. Vi kände inte heller så många, men ifs så var ju alla (okej, de flesta) äldre än oss.
mina fötter och ben var ett helvette efteråt, bara så ni vet. hemfärden var inte heller så kul.  Jag frös som sate.
hade också ett problem med mitt klädval..  om jag sträckte upp armarna så for tröjan upp, och mina mönstrade/genomskinliga tights var.. ja somsagt de var genomskinliga.

idag vet jag itne vad som händer, kanske careg? om inte de alla är för trötta, tror inte ens emma har stige upp. Men jag är pepp på.. nånting! måste göra nåt, kan inte bara sitta här. ska typ duscha snart, klä på mej och göra mej i ordning allmänt. Bara för att sen få vänta nån timme på de andra. YEEES

jag har inga bilder att tillföra från gårdagen. Ni fick ju rätt många från liza, som jag ansvarar för (fotografen!) men ärligt så har jag inget annat att ta kort med. Min mobilkamera SUGER!"

/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback