olivia: when i doesn't mean anything

snälla, döda mej långsamt.'
typ andra meningen jag hör från mamma efter att vi kommit till henne är:
- imorrn tänkte jag att vi skulle fara till stugan.
såklart kom det högljudda protester från vårt håll, men vad vi tycker verkar inte spela någon roll. därefter kommer droppen som fick bägaren fylld med tristess och förstört lov att rinna över:
- vi ska stanna där tills på lördag.
asså mitt liv är icket kul. man har serri inget att göra där borta, och när vi frågade sa hon att vi bara skulle ta det lugnt och STÄDA. som om jag inte av en slump har gjort bara och enbart de sakerna idag. blir bara så arg när våra åsikter inte tycks höras.

idag ahr jag inte gjort nånting. läste lite ur twilight bara för att den är så fucking bra. kände att jag var trött så då sov jag lite. Har upptäckt att om man är inne i ett 50/50 sovande läge, så har iaf jag jättekonstiga fantasier som ändå är verklighetstrogna och de stunderna är jätteskumma. Jag tror ju verkligen på det, och sen vaknar jag och vet att de ba va en tanke som spårade för att jag höll på att somna.
Om jag tex tänker på nånting, och sen håller på att somna så blir tanken en "film" som spårar totalt. haha det är ganska kul faktiskt.

ikväll tänkte vi ju kyrkholmen, men vem vet hur det blir emd det när lina påstår att det ska regna och åska. Då känns det nästan som om det finns roligare saker att göra.

 / (olivia♣)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback