olivia: you're doing that wrong, can you never stop?

vill bara klargöra en sak.
att tracka ner på andra gör inget bättre, utan visar bara vilken misslyckad person man själv är.


idag var det ingen olivia på skolan... alltså, jag var inte på skolan. Är inte säker på om det går nån annan olivia på skolan, isf kanske hon var där.
Ja, men jag var inte sjuk. Jag vaknade, helt vanligt, snoozade på mobilen och somnade om. Gjorde så en gång till, men sen tog jag mej samman och satte mej upp. Eller, försökte. Ungefär halvsittandes så hörs ett högt knak från min nacke, den typ knäckte.
Jäklar vad ont det gjorde, kan jag säga. Som värsta nackspärren, fast värre. Kunde inte röra huvudet alls utan att det gjorde fruktansvärt ont. La mej igen, men kunde knappt ligga heller.
Bestämde men för att inte fara till skolan, om jag nu var kapabel till det. Då visste jag faktiskt inte om jag skulle ta mej upp på hela dan, men det blev bättre och nu är det inte så värst farligt.

Jag såg på två filmer idag, och då hände en sak som vi pratade om senast igår. Samma skådespelare var med i båda filmerna. Fast hon var värsta random, har ingen aning om vem det var, så var hon med i båda.
Filmerna jag såg var iaf i am sam och jurassic park 3. första var sorglig as hell!!

imorrn hoppas jag på skolan, hoppas på att min nacke är bättre och hoppas såklart på sommarväder. Vi har kortdag iaf, och sen blire ju lov! härligt
på dagen vet jag inte, men på kvällen ska nog jag och liza hitta på nåt. Ingen av oss var så pepp på sörbölediscot emma och lina ska på, så ja... don't see us there!

emma och lina på linas gård, solandes
en gräslig bild jag tog på linas gård (haha, kul... humorn 4-ever!)

/olivia♣


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback