lina: You don´t have to ask if I still care

Kom just hem från skolan, det har varit en dryyyyyg dag och jag höll typ på att törsta ihjäl efter sånglektinonen
(för skolavslutningen) som inte gick så bra eftersom jag är heeees, men det var kul ändå.

Idag så har jag också lyckats skratta otroooligt mkt på franskan med emma och olivia,
Vi pratade typ om aaahh, fuck, fuckfuckfuck och dududu hallå, hej det är carephone osvosv
 tror faktist inte att någon fattar förutom kanske liza:]:]:]hiih puss på dig lilla sjukling!<33
har seriöst inte skrattat så riktigt och mkt på länge,
 känns som om jag håller på att börja må bättre nu igen.


Nu måste jag veerkligen plugga, har engelska prov imorgon och jag kan inte speciellt mkt om man säger så,
men det brukar ändå gå ganska bra i engelska så ja det gör nog inte så mkt att jag inte kan det än.

Diggar olivias rosa chinos!<33


Gör som Emma, här är lite intressant randomfakta om mig:

  • Är väldigt hungrig just nu
  • Har svårt för att prata om saker
  • Älskar mina vänner över allt
  • Har älskat en person såååå mkt, fast jag aldrig ens träffat han
  • Får väldigt lätt dåligtsamvete
  • Pratar väldigt mkt om helt ointressanta saker
  • Har haft det riktigt jobbigt hemma
  • Jag har svårt för att glömma och gå vidare
  • Kan cykla riktigt snabbt asså!
  • Skulle vilja gå innebandygymnasium
  • Älskar mitt liv och skulle inte vilja ändra på det på något sätt
Pussssssssssssssssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback