lina: Do you see how much I need you right now?

en perfekt början, perfekta minnen.
ångrar ingenting. men kommer sakna allting.

I miss you, you know,



Nu sitter jag och läääängar tills mamma kommer hem med klänningen jag ska ha på skolavslutningen
 och ett par blåå chinos:D (bilder kommer sen)
det kommer bli nicee att få testa den igen för om jag ska vara ärlig så minns jag nästan inte hur klänningen ser ut:]
minns bara att den var fin, vit, åå ja.

Idag så har jag iaf varit i skolan,
 hade verkligen inte någon rolig dag och tror inte att den kunde ha blivit sämreeeeeeeeee så det finns inte så mkt mer att säga om den(a)

Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra,
 kanske blir att fara ut och springa, är inge bra tränad nu känns det som så måste ju som börja träna igen:)
Sen ska jag typ bah chillllla om inte någon vill hitta på någoooot,
 bara att säga till:)'


Jag och lizaaaaa:]:]:] pusssspårejgumman<33

Kysssssssssss/lina

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback