lina: every night in my dreams i see you i feel you..

Tjababbabababa,
 kom hem från emma och olivia för att tag sen,
jag liza och alex sov där för vi är ju lediga idaaag, VOHOOO!
Igår så var jag med dom hela dagen och vi for först till stan där vi chillade omkring, hade på mig ett par riktigt steeeeekar glasögon med, AHAH
Sen for vi till morön där vi var med maja och emma i en lekpark i typ massssa timmar och sen gick vi hem till majaaaaaa.
Sen for jag typ hem och tjaffs och senare så var alla vi hos emma och olivia:D oohh jag borde typ få pris för att jag är så himla bra på att skriva. 

Idag så tror jag  inte attt jag kommer göra så mkt,
är fett trött för vi sovde typ ingenting inatt å jaaaa imorgon äre ju skola så måste typ sova tidiiiigt för annars kommer jag vara helt död i thiiink.
Har inte så mkt att skriva med här är några "fina" bilder från igår och typ från någon annan dag,





I wish I could be,
As cruel as you
And I wish I could say
The things you do
But I can´t and I won´t
Live a lie
No not this time




PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback