emma: in the shadow of the world

Känns lite ovant att skriva nu efter så lång tid... jag vet inte riktigt vars jag ska börja. Men skit i det.

Idag i alla fall är det DM-MATCH, den slutgiltiga lixom. Vinner vi kommer vi vidare till Umeå!!! Skönt då att inte ha tränat på, vad är det, 9 dagar och knappt stått upp på sju av dom? Orkar typ inte cykla i uppförsbackar ens. Dessutom är jag inte peppad. Men som tur är då har vårt lag köpt in en stereo så det ska nog fixa sig. 14.00 på kaplan, come.

För övrigt har jag inte fortfarande ont i foten sen den där ödestigna (vad heter det? öderstigna, ödestigna ja nånting) träningen. Men dock har jag fortfarande ont i tån!

För övrigt 2 så har vi nu i vårat lag bestämt att vi ska till PARADISCUPEN!!! Och kanske umecupen. Kan det bli bättre? Nä nä n ä nä nä

För övrigt 3 så har jag ÄNTLIGEN GRATIS SMS<333333333333 You know what to do.

 

nu jobbar vi (Y)

 

pussar/emma

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback