emma: and I rule my world

Haha roar mig själv just nu med att skicka alldeles för seriösa sms till Lina om matchen mellan SKELLEFTEÅ AIK och HV71. Dessutom tänker jag på en viss sak jag fick höra igår, vilket var det roligaste jag har hört i hela mitt liv faktiskt. Vet inte om jag får skriva det här, då kanske jag får någon efter mig. I will not take the risk. Det är för farligt.

 

Men roligt var det kan jag lova! Ja harregod, goda minnen..... Ikväll ska jag umgås med Lina i alla fall, planer ännu oklara men snart lättar nog dimman och vi kan se ljuset i tunneln. Ja alltså, snart har vi nog kommit på något att göra.



Olivia och Lina har allvarliga samtal i matsalen


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback