emma: can you belive it

Något som ni kanske inte visste om mig är....

Att jag tror på Gud?
Jag vet egentligen inte varför jag gör det. Men alla frågor om universum och varför vi finns, varför liv finns, varför någonting överhuvudtaget finns, varför skönhet finns, varför man ska leva egentligen, det finns bara inte en rationell förklaring. Därför väljer jag att tro att det är någonting som har planerat, bestämt och gjort allting som finns idag. Jag tror helt enkelt på någon slags "övermakt" som styr över oss.

Förövrigt tror jag även på ett liv efter döden, och på spöken:$:$ Varför? Det vet jag inte. Har ingen bra förklaring, eller en förklaring till hur det skulle kunna finnas liv efter döden eller någonting sådant. Jag bara tror. Och spöken verkar kanske lite töntigt men.. jag gör det i alla fall. Och dessutom är jag jävligt rädd för dom. Då blir nätter som gårnatten till marddrömmar, jag låg och försöke sova och sen smällde garderobsdörren till. Really creepy.

 



I am an beliver! Förresten är dreamhack-crewtröjan nere i vänstra hörnet den i särklass bekvämaste tröjan att sova i!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback