emma: får hoppas på det

Om jag skulle beskriva mig med två ord just nu skulle det bli Sliten Krigare. Fy fan vad trött jag är!!! Måste VERKLIGEN sova snart... och LÄNGE ska jag sova! Fast när jag säger att jag ska sova länge, sover jag typ till 10..... det är no good:( Har ändå inget att göra förrän 4 då träningen börjar.

Aja, kvällen har varit trevlig. Och vad har vi gjort då? Öh......typ....försökt se på film, brottats, slagits, bråkat, ätit godis, några har ju gästbloggat lite här på vår blogg osvosv. Vet ni vad jag skulle vilja ha nu? CHIPS.


Dessa randoms har jag då spenderat kvällen med



OBSERVERA: 0 of these pictures togs ikväll.

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback