emma: in your arms

Nu var det ett par timmar sedan jag uppdaterade. Mer än ett dygn bestämt. Och vad har då hänt mig under dessa mystiska timmar? Vi kör en kort sammanfattning:

  • Såg "Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta" , ensam med turkiska kakor
  • for på ica och köppte godis
  • åt godiset, bakade kolakakor till skolan imorgon
  • skolan
  • träning
  • åt ett äpple

And here we are! Visst har jag haft ett underbart föregående dygn ; )? Jag vet ni vill ha mitt liv!

 

Imorgon i alla fall så är det....DUDUURURUDUU INGEN SKOLA!  För mig i alla fall, eller jo jag ska vara på skolan men inga lektioner, skall sälja fika i cafeterian. Inte dåligt. HELL NO.




Igår då JAG (och observera ordet jag) bakade kakor och dom andra HJÄLPTE mig.

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback