emma: no need to be mean, I just did a bad recension? Sorry

Har jag skrivit klart recensionen? ja
Blev den bra? Eh vet ej
Skrev jag bara en massa strunt som kan låta bra men som egentligen inte betyder någonting? Ja
Hittade jag på saker bara för att det skulle bli bättre? Ja

Har jag tränat på franskan: Ja en minut
Kan jag nånting? Nej inte ett dugg

Andra roliga saker som har hänt ikväll är till exempel att retardet som ringer mig på dolt och inte säger nånting har gjort det igen! Jag såg en liten del av en film, åt polly, lärde mig laga spagetti och skinksås...och inte så mycket mer.

SKALL SOVA



Olivia var lite trött på skolan imorse.... jag är lite trött nu!

pussar/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback